mandag 2. mai 2011

Deer haven

Når jeg kommer til Texas skal vi reise på en velkomsttur til en stor hytte som heter deer haven. Den har plass til 33 personer og har 5 soverom og 3 bad. Det er jeg, en annen utvekslingelev fra Norge som heter Mari, vertsfamiliene våre og mange elever fra skolene våre som skal reise. Vertsmødrene våre planlegger masse og det kommer nok til å bli en fantastisk tur! Hytta ligger i New Braunfels i Texas, ikke langt fra San Antonio. Den ligger ganske sentralt og kun 6 minutter fra store outlet malls. Vi skal også dra i en vannpark en dag og i en dansehall. I bakhagen er det store piknikbord og bålplass. Rett utenfor hagen er det veldig ofte mye hjort (derfor navnet deer heaven) og av og til geiter.

Gleder meg utrolig mye! 


Utsiden av huset



Rett utenfor hagen



kjøkken

stue

soverom




1 kommentar:

  1. Så gøy!!

    jeg reiser også til usa neste år, linker deg på bloggen min, jeg :)

    SvarSlett