lørdag 21. januar 2012

Joshua Soccer Tournament!

Torsdag, Fredag og Lørdag hadde vi soccer tournament på skolen vår. Torsdag spilt vi to kamper og vant den første 4-0 og den andre 6-0. Fredag spilte vi en kamp og vant 4-0 her også. Så lørdag kom vi til championshipet og vi var alle ganske så nervøse. Dette laget hadde også vunnet alle kampene sine slik som oss og vi visste på forhånd at de var veldig gode. Jeg merket med engang vi begynte å spille at dette nivået var veldig mye høyere enn på de andre lagene vi hadde spilt mot! De skårte først, men ikke lenge etter skårte vi også et mål. Andre omgang skårte de et mål til, men vi fikk ikke noen flere. Vi var veldg skuffet over at vi tapte, men vi spilte alikevel en utrolig god kamp. Fikk skyt av treneren som sa at dette var den beste kampen jeg hadde spilt og at jeg gikk veldig hardt. haha, når jeg vil ha ballen gir jeg ikke opp! 

 Noen foreldre hadde pyntet locker roomet vårt og de gav ogg mat og drikke og slikt. Utrolig koselig! Første året de gjorde noe slikt :) 





 Isell og meg :) 

 Vi fikser alltid håret til hverandre :) 

 Rocio og Jasleen :) 

 Vi må tucke in skjorta, ser veldig dumt ut :p






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar