lørdag 18. februar 2012

Planer for i sommer og neste år!

Nå har jeg endelig fått søkt på skole og det blir nok 3. klasse på vardafjell på meg. Fant ut at IB mest sannsynelig ikke blir verd det. Et helt ekstra år har jeg ikke noe lyst å gjennomføre, jeg er en for utålmodig person til det. Håper dette valget er det rette for meg, tror jeg skal klare å ta igjen det jeg gikk glipp av i 2. klasse.

Ellers har jeg en veldig gøy nyhet! Lauren, min beste venn her, skal være med meg hjem til Norge!! Hun skal bo hos meg i 2-3 uker og jeg gleder meg enormt mye!! Hun har aldri vært ute av USA så nå skal hun bare fikse seg pass og bestille flybiletter også er alt i boks. Denne sommeren kommer til å bli konge. Først nesten en måned med familien å reise rundt i Texas, California og NY city også Norge i noen uker med Lauren! Selv om jeg ikke vil reise herfra gleder jeg meg til i sommer! :)

Bilde fra Cruiset, bare for å legge ved et bilde :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar