fredag 9. mars 2012

Ny familie

MYE har sjedd siden sist. Har hatt cheer konkurranser de to siste helgene så har ikke hat tid til å blogge før nå. Forrige mandag bestemte jeg meg for å bytte familie og jeg flyttet inn på søndag. Bor nå sammen med Mikayla fra skolen og cheerleading. Moren hennes er mattelæreren min og cheertrener på skolelaget. Har også to yngre søstre, Zaidee på 13 og Jaymen på 7. Vertsfar er også mattelærer og fotballtrener på skolen.

Var mange grunner til at jeg flyttet, men jeg er veldig glad for at jeg gjorde det, og jeg trives utrolig godt i den nye familien. Jeg var egentlig ikke veldig god venn med mikayla fra før, men nå har vi funnet ut at vi passer egentlig kjempe bra sammen så det er veldig gøy! De bor litt ute på landet, med stor hage og stort svømmebasseng i hagen, så gleder meg til vi kan bade der!

Idag startet jo spring break her, noe jeg har ventet på siden juleferien, skal bli digg. På lørdag reiser jeg til Florida med Mari, verstmoren og vertsøsteren hennes, og blir der til fredag. Vi skal til Disney World og Miami og stranden selfølgelig! Lørdag og søndag neste helg har vi en ganske stor cheer konkurranse, så håper det kommer til å gå bra. Vi har vunnet alle konkurranser til nå og har bare to igjen. Kommer virkelig til å savne cheer!! I dag spilte vi vår siste district fotball kamp imot de beste i distriketet. Denne kampen avgjorde om vi eller dem vant distrikt. Vi spilte uavgjordt mot dem så vi deler tittelen som distrikt champion.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar