lørdag 14. april 2012

Lemur!!!

Etter fotball sesongen var over begynte jeg altså med track (fridrett) etter skolen. Jeg var med på 3 stevner på de tre ukene jeg var med i track i 100m og lengde. Jeg hadde et par trenininger iløpet av de ukene, så hadde jo langt mindre trening enn dem som har trent siden jul. Jeg var veldig fornøyd med den korte track karrieren min, kom ikke sist i noen av eventene mine. Track season var ferdig på fredag, så nå har jeg ikke noe å gjøre etter skolen lenger. Kan gå hjem å ligge ved bassenget! :)

 Soccer banquet




På fredag hadde vi et cheer party i huset fordi vertsmor er cheer trener for skole laget (ikke laget jeg er med på). Tema var safari og villdyr så det var mye sebra, tiger og leopard print på klær. Den ene cheerleaderen kom med et bur og der hadde hun en lemur!! Lemur kommer bare fra Madagaskar, det er slike som apene i madagaskar filmen. Hun å familien hadde denne hjemme, sikkert den eneste i texas!!! Er visst mye papirarbeid og godkjenninger som måtte til før de fikk den, men de kjøpte den fra en mann i usa som hadde fått den bragt fra madagaskar. Sykt kult, han het Lenny og han hoppet rundt og satt på skuldrene til folk! Jeg vil også ha en lemur, haha!! 





2 kommentarer:

  1. skulle hatt en sånn i hus ja, synes jeg kjenner klørne fast i
    skuldrene:)
    KLems

    SvarSlett
  2. Har ikke klør, den har fingre og de er veldig myke! :)

    SvarSlett