torsdag 3. mai 2012

Prom

Prom var kjempegøy. føltes alt for kort, hadde ikke tid til å gjøre så mye der. Vi hadde en limo, og jeg kjente nesten ingen i limoen, men ble kjent med mange nye folk. Var en lang dag, men veldig verdt det. Ganske likt et norsk ball, men alikevel veldig annerledes, dere får bare se på bildene, orker ikke å skrive så mye.











 Mikayla fikset håret mitt - kjempeførnøyd!

















Etter prom var over ca klokken 11, kjørte limoen oss tilbake til Dana Bruces house og vi hadde afterparty der. Pizza og slideshow med bilder fra tidligere på dagen. De hadde også boblebad og svømme basseng så det var veldig gøy. Kjente ikke så mange av dem fra før, så det var kjekt å bli kjent med nye folk :) 






3 kommentarer:

  1. Deprimerande å lesa bloggen din.. Misunnelig te tusen!

    Håpe du kose deg ihjel den sista tidå, kos deg litt for meg og <3 love you

    SvarSlett
  2. Det så flott ut du. Alt du har fått med deg:)
    Godt du skrev litt på bloggen nå, har fått så mange klager fra folk for det er så lenge siden.
    Jeg og Othea er på vei til Bergen nå for å feire Bessen.
    Eller så er det ikke lenge til vi sees:).
    Gleder meg noe voldsomt nå.
    Klems fra mamma

    SvarSlett
  3. Nydelig! Kjekt å se så mången fine bilder! Gratulera med endringar på bloggen btw, får nyta det dei siste ukene :D

    SvarSlett