lørdag 10. september 2011

Nachos kveld!

Denne uken har vært slitsom. Har hatt 4 prøver og på soccer trening har vi løpt mye hver eneste dag, merker at jeg ikke er i toppform for å si det sånt! hjelper ikke så mye at sola steiker og gradestokken er nærmere 100 (farenheiht). Jeg er ikke den eneste da, er mange som er i mye dårligere form enn meg, så får trøste meg med det. På fredag spilte vi soccer for første gang. Det var gøy!

Fredag hadde vi også minnesermoni for 9/11 selv om det ikke er før på søndag. Det var et veldig fint program, og veldig patriotisk. Bandet spilte nasjonalsangen, de sa the pledge of alligiance, de gjorde militærgreier mot flagget, og delte ut miniflagg til alle som kom. Koret sang et par sanger og dansegruppa danset en del. Det var en i matte klassen min som holdt tale og ba en bønn.

Lørdag kveld gikk vi til naboene og spiste middag. Det var en hel gjeng som hadde samlet seg og vi spiste nachos. Det var utrolig godt! De lærte meg å kaste en amerikansk fotball, noe jeg aldri har gjordt før, og til slutt klarte jeg faktisk å kaste den ganske bra! Datteren til de vi var hos var 10 år og hun var utrolig god til å kaste fotballen!! Ble helt imponert.Var en hygglig kveld og ble kjent med mange nye naboer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar