lørdag 3. september 2011

Første pep rally!

Denne uken har vært veldig travel. Har hatt to prøver, en i government og en i precalc. Læreren i government fortalte oss at av de tre klassene før oss som hadde hatt den samme prøven, var det bare en som ikke hadde strøket!!

Jeg har trent soccer i to dager og trives veldig godt! Vi har ikke spilt noe enda da. Første dagen min løp vi veldig mye og det var utrolig slitsomt! Hjelper ikke akuratt at det er 40 grader og jeg svetter før vi begynner å løpe! Andre dagen hadde vi forskjellige stykeøvelser og der var det heldigvis aircondition :) Merker at jeg kommer til å komme i god form siden jeg har soccer siste time hver dag og cheer 3 ganger i uken. Folk er veldig hygglige og er flinke på å pushe hverandre på trening hvertfall. Glad for at jeg byttet til soccer!

På fredag var jeg på mitt første pep rally og digget det! Elsker all underholdningen og school spiriten! Først hadde cheerleaderene sitt show, var gøy å se på. Bandet spilte og danselaget danset. Noen hadde kledd seg ut som vikinger og alt mulig rart og danset en tulledans kalt bidie. Da henger armene rett ned og du bare rister skudrene frem og tilbake, ser utrolig dumt ut, men er mange som gjør det her nede. Vi hadde early realese på grunn av pep rallyet og dro hjem kl 1. herlig! Dette bildet er fra før alt sammen hadde startet, men var det eneste jeg tok.


I dag kom Ben hjem fra college fordi det er langhelg. På mandag er det labour day så vi har fri fra skolen :) Denver var hos dyrlegen i dag og fikk sprøyte stakkars, han likte det virkelig ikke. Fikk en ny leke etterpå da og da var han fornøyd. Katie kjøper utolig masse leker til han, han er virkelig bortsjemt, haha. Vi gikk på et kjøpesenter idag og det ble litt shopping på diverse butikker. Her er det forressten masse kuponger. De får kuponger i posten på alt mulig og på masse gratis ting, og det er faktisk ganske mye rabatt også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar