søndag 30. oktober 2011

Halloween party + uken som var

Denne uken var say no to drugs week. Var forskjellige tema hver dag, men veldig få kledde seg ut. Vi hadde pirat dag, harry potter dag, of fredag var pink out for bryst kreft. Veldig mange kledde seg i rosa og noen gjorde mye ut av det! Veldig gøy å se.

Lori og Makenzi fra soccer. Ikke å lett å se, men de hadde KNALL rosa øyenskygge, haha



Fredag var det senior pep rally. Da var det foreldrene til elevene på de forskjellige aktivitetene på skolen som hadde hvert sitt opplegg. Fikk desverre ikke se hele pep rallyet fordi det varte lenger enn skolen og jeg tar jo bussen. Var også siste pep rally for i år siden dette var den siste hjemme fotball kampen. Gikk på kampen om kvelden og vi tapte, som vanlig. Var utrolig kaldt på fredag! Var under 10 grader! Var veldig få som var der fra starten av og mange, inkludert meg selv, gikk før kampen var over fordi det var så kaldt. Liker virkelig ikke at det begynner å bli kaldt her, jeg er faktisk den som fryser lettest her. Jeg burde jo egentlig være vant med det, men neida har tilpasset meg varmen for lenge siden jeg. Jeg og KC, en jente som jeg spiller fotball med, har funnet ut at hun passer bedre i norge og jeg bedre i texas. Hun elsker kaldt vær og jeg elsker varmt vær, haha.

Senior cheerleading foreldrene

Senior foreldree til de som viser dyr

Senior band foreldrene sammen med seniorene i bandet. Først prøvde foreldrene å spille alene, men det var helt forferdlig. Dette er da en av skolesangene til Joshua. De spiller den hvert pep rally.


Lørdag var jeg på et halloween party. Visste ikke om det før samme dag så jeg hadde ikke kostyme. Samantha skulle ta med et til meg, men når hun skulle finne fram fant hun ut at det var noen år siden sist hun hadde kledd seg ut, så alle var veldig små. Endte med at jeg gikk uten kostyme, ganske kjedlig, men var et par andre der uten også så det gjorde ikke så mye. Huset var utrolig kult pyntet, rett innenfor ingangsdøren lå det en "dame" Hvis du kom borti henne begyne hun å lage skumle lyser å krype frem og tilbake, haha. Amerikanere altså. Ellers hadde vi halloween dekorerte cupcakes og halloween snop med dårlige gåter på. Eks. What's in the middle of Paris? the letter "R". What is black and white with 16 wheels? A zebra with rollerskates. Veldig dårlige vitser, men holdt oss underholdt da. Alt i alt så var jeg ganske skuffa over halloween partyet. Vi bare snakket og når vi prøve å få til en slags lek var det nesten ingen som ville være med på det. På mandag er det jo faktisk halloween så da kommer det nok mange unger på døra her. Skal også prøve å få tid til å gå rundt i nabolaget og ta noen bilder av de husene som er pyntet. Tok ingen bilder, men hvis det kommer noen på facebook så skal jeg legge de ut senere.



Forrige søndag gikk forressten jeg, Lauren og Rocio til et haunted house som het "Cutting edge". Det er et av USA's største spøkelseshus. Det er utrolig stort med mange skuespillere og det tok over en time (!) å gå igjennom hele. På slutten gikk vi gjennom en gang av skum og vi ble gjennomvåte og hadde skum overalt. Elsket det spøkelseshuset, det var helt konge! Skulle ønske vi hadde slikt i Norge også.


En mann prøve å ta bilde av oss, selfølgelig tok han bilde akuratt når noen gikk forbi.

 Lauren og meg


Haha, Rocio og Lauren

1 kommentar:

  1. Ser ut som du har det kjempe fint Tomine! :) Sånn spøkelses hus var vi også i når vi besøkte familien i USA back in the old days. LOL

    SvarSlett