mandag 31. oktober 2011

Happy Halloween!

Har vært hjemme idag og gitt snop til alle som ringte på døra. Så utrolig mange søte unger som har kledd seg ut. Har vært utrolige mange folk her! Kommer 20 om gangen og slik holdt det på fra 6 til 9. Vi hadde 3 gigantiske poser med forskjellig snop, og nå er det nesten ingenting igjen! Begynte å bli ganske lei av ringeklokka som ringte med midre enn to minutters mellomrom, haha. Virkelig noe helt annet enn i Norge!

Denver (hunden) hadde fått seg kyllingkostyme stakkars! Han gikk bare med det en liten stund før vi tok det av han. I begynnelsen var han super redd for de som kom på døra å ville bare bli sært på skulderen hele tiden, men etterhvert ble han modigere og noen av barna fikk til og med lov å klappe han med de skumle kostymene sine. Han er litt pingle.

I bilen den dagen Katie kjøpte kostyme til han, stakkars...

Har fått shin splints i leggene :( Det er slikt som kommer når jeg løper. Kjente det litt i forrige uke, men denne uken var det mye verre. Virkelig ubehagelig å løpe når framsiden av leggen gjør veldig vondt. Sa det til treneren og han sa at det ikke var noe a gjøre med det, utenom å ise det ned. Håper virkelig at det går bort snart! 

Ellers har jeg vært sånn halveis syk siden første uka på skolen som er over to måneder siden nå. Jeg har hostet og hatt vondt i halsen og litt rennende nese. Ingenting alvorlig, men det gikk aldri over. Forrige uke gikk jeg til legen med de og de konkluderte med at jeg mest sansynlig hadde en sinus infeksjon eller allergi.  Fikk antibiotikakur og allergi medisiner som jeg tar hver dag nå. Prøvde med allegi piller i noen dager forrige mpned også, men det hjalp ikke noe. Har ikke merket noe forskjell enda, har gått 4 dager, så håper det hjelper snart. 

Katie har også fått strep throat som er en slags halsinfeksjon som er veldig smittelig så jeg prøver å ikke bli smittet. Hun var hjemme fra skolen idag og har veldig vondt i halsen hele tiden. Forhåpentligvis blir hun bra snart og ingen andre blir smittet.

Her er noen bilder fra halloween partyet jeg var på. Breanna som vi var hos hadde bursdag dagen etter å hadde fått seg ipad så alle bildene ble tatt med den :)






Blogget to dager på rad, synes jeg er flink jeg :) 

1 kommentar: