lørdag 22. oktober 2011

Pakke fra Norge!

Denne uken har vært utrolig kald!! Torsdag var det så kaldt at jeg pustet hvitt! Det varer bare noen timer da, så når vi er ute å spiller fotball i siste time er det over 20 grader igjen. Jeg er blitt veldig vant med varmen her så jeg er den som fryser mest på skolen og alle sier at jeg burde jo være vant med dette. Jeg burde jo egentlig det, men tydligvis så er jeg ikke det. Er fortsatt syk, forkjølet eller hva nå enn det er, og har vært det siden 1. uka på skolen! Begynner å bli veldig lei nå! Denne uka har jeg hatt TAKS tester hver dag. En dag for engelsk, matte, naturfag og historie. De var veldig lange, brukte over to timer på dem, men ganske så lette. Disse må jeg ta for å kunne graduate fra high school. Resten av de som er seniors tok disse testene i fjor så vi var ca 10 stykker som tok dem denne uka. Fredag bestilte jeg cap og gown til graduation! Det er slik dere ser på filmer, når de kaster hattene opp i været! Gleder meg utrolig masse til det i slutten av mai. Jeg fikk meg også en senior 2012 genser som passer veldig godt nå når det begynner å bli kaldere. Gikk på kampen på fredag og vi spilte mot Cleburne, som er byen der jeg går på cheerleading. Det var tre stykker fra cheerlaget mitt som også er skole cheerleadere så jeg så dem på kampen. Vi ledet helt til rett etter half time. Så virkelig ut som vi skulle vinne, men stillingen endte 40-28 til Cleburne. Joshua (skolen min) har ikke vunnet en eneste kamp i år! Tror ikke de vant i fjor heller! Er alikevel mange som kommer på kampene for å heie på dem.

Noen bilder fra cheerleading showet på pep rallyet på skolen på fredag.




Forlengs rulle! haha

Lørdag fikk jeg endelig pakken fra Norge! Den var her egentlig forrige lørdag, men vi var ikke hjemme når de kom med pakken så vi måte komme å hente den på postkontoret og det hadde vi ikke tid til før en uke etter. Jeg ble så utrolig glad for den pakken! MASSE norsk melkesjokolade og smågodt og norvegia! Alt hadde klart seg veldig fint og nå har jeg snop nok for en stund fremover. TUSEN TAKK!! 



I dag var jeg sammen med Mari, første gang vi er sammen på fritiden utenom cheer og slikt. Vi hang bare hjemme hos henne og chillet. Herlig å bare slappe av og snakke.

Tidligere denne uken fikk jeg også brev fra Marte!! Så utrolig koslig å få det, ble så glad for det! 

3 kommentarer:

  1. Det var bra at alt som var inni pakken hadde klart seg. Håper det ikke blir for mye fra Norge nå at du får hjemlensel. Kos deg masse med innholdet.Klem fra mamma

    SvarSlett
  2. Åååhh, nå fikk til og med JEG lyst på sjokolade!! haha!

    jeg skrollet gjennom bloggen din! du begynner jo og få farge jente! HURRA! :D ser ut som du har det kanon kjekt! kos deg kjempe masse! <3

    SvarSlett
  3. så koslig at brevet har komt fram! eg va litt usikker på om det hadde komt fram ;) kosa deg me sjokoladen å alt aen godt! ;)

    SvarSlett