lørdag 12. november 2011

Jeg har det helt konge!

Denne uken har gått utrolig fort og jeg har hatt det helt topp!
Tirsdag hang jeg ut med Lauren og Sam og etterhvert også Bailey. Vi spiste middag hjemme hos Sam og moren hans laget hjemmelaget laksepaté sammen med amerikansk pasta og ost. Veldig godt og mitt første ordentlige hjemmelagde måltid.
Denne uken fant jeg ut at det har blitt sagt rykter om meg også. Kristina er en utvekslingselev fra Danmark som er utrolig koslig.Har snakket mye med henne når jeg har ventet på bussen og denne uken begyne hun å spille soccer også, noe som er kjempe gøy. Når vi spiste lunch en dag spurte Heather meg om jeg ikke likte Kristina, og jeg svarte jo, jeg liker henne kjempegodt, hvordan det. Da sier hun at flere folk har sagt at jeg ikke liker henne og at jeg tror hun ikke kommer til å komme med på laget og mye annet. En annen jente, KC, sa at hun hadde også hørt det fra flere folk. Er jo ikke sant en plass og jeg gikk bort og snakket med Kristina rett etterpå for å si at dette ikke var sant. Hun hadde ikke hørt noe om det, men synes det er sykt teit at folk går rundt å sier slikt når det ikke er sant.
Torsdag hang jeg sammen med noen venner og spilte soccer etter skolen. Vi spilte litt også prøvde de å lære meg forskjellige småting å gi tips om hvordan jeg kan bli bedre. Var veldig gøy. Når det begynte å bli mørkt gikk vi hjem til Lauren og der lagde Christian sitron pai og vi drakk kakao siden vi var så kalde etter å vært ute i shorts og t skjorte. Merker at det begynner å bli vinter her også.
Fredag gikk jeg, Lauren og Taylor på kino og så Paranormal Activity 3 som er en skrekkfilm. Vi var de eneste folkene i hele salen, haha. Taylor liker egentlig ikke skrekkfilmer så han satt med hendene foran ansiktet nesten hele filmen og hylte som ei jente, haha. Mange som har sagt at filmen var dårlig, men jeg likte den. Har snakket om å se den i flere uker og nå fikk jeg endelig noen med meg. Mange av vennene mine er ikke 17 enda og da kommer de seg ikke inn på kinoen. Her er de nemlig utrolige strene og det er 17 års grense på filmer det er 15 i norge, irriterende. Etter filmen møtte vi Trina og gikk å spiste på et koslig lite sted som heter pinocchios. Absolutt et nytt favoritt sted! og det var ikke så dyrt der heller. Jeg og Trina gikk over til Lauren's og så en film, the black book, også sov vi over der. Neste morgen laget vi pannekaker og eggerøre til frokost og etter noen timer med bare chill gikk vi på kjøpesenteret og shoppet litt. Der var det julestemning skal jeg si deg! Jeg synes det er altfor tidlig med julepynt, men må vel bare venne meg til slikt med amerikanerene. På veien hjem gikk vi innom et burger sted og spiste middag. Utrolig god burger! Har ikke tatt noen bilder, sorry.
Masse god mat denne uken med kjekke folk! :)

1 kommentar:

  1. Det må jeg si var litt av en uke. Kjekt hørtes det ut som du har hatt det.
    Bra du ordnet opp i ryktene med en gang
    Klems mamma

    SvarSlett