lørdag 19. mai 2012

Førerkort og 17 mai!

For litt over en uke siden tok jeg oppkjøring og besto uten problemer. Veldig gøy siden alt jeg har kjørt de siste 10 månedene er en dag på parkeringsplassen, haha. Er ikke sikkert jeg kan bruke den i Norge på grunn av datoen på studentvisumet mitt, men jeg får se hva skjer med den saken. Håper virkelig at det funker fordi jeg vil ikke begynne å ta lappen helt på ny i Norge!


Det var veldig rart å ikke være i Norge på 17 mai. Gikk på skolen som en helt vanlig dag, men om kvelden gikk jeg, Mari og Thomas ut og spiste på en resturant. Kelneren vår var sykt kul og når vi sa vi feiret Norges nasjonaldag lagde han det norske flagget til oss. Jeg og Mari sang en 17 mai sang og jeg er sikker på at mange så rart på oss. Hadde hvertfall en veldig bra 17 mai, selv om stemningen ikke var helt den samme som i Norge. I dag er det bare 13 dager til Mamma, Pappa og Othea kommer! <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar