onsdag 30. mai 2012

Graduation party - med verden største overraskelse!

Jeg hadde graduation party i går og det var utrolig gøy. Mesteparten av de nærmeste vennene mine var der og vi badet og koste oss. Vertsmor hadde laget sjema så folk skulle fylle ut de beste minnene de har med meg og slikt. Clint ba meg komme inn i huset og hjelpe han me å komme på minner, jeg synes dette var rart at jeg skulle hjelpe han, men jeg ble da med han inn. Han driver og texter noen og sier det er moren hans, da ringer det på døren og clint sier, hmm I wonder who that is, you better go and open. Så jeg går å åpner døra og der står pappa!!! Vertsfamilien står å filmer alt og alle visste at han skulle komme utenom meg! Jeg har aldri blitt så overrasket i hele mitt liv, jeg hadde jo ingen anelse! Jeg begynte å grine og visste ikke hva jeg skulle gjøre!! Så nå er pappa her og han skal få se meg graduate i morgen :) Helt perfekt slutt på amerikansk high school!


Jeg hadde også et amerikansk flagg som alle vennene minee skrev hilsener på. Det skal henges på veggen i Norge, tusen takk til Robert fra tyskland for den supre ideen!! Kan ikke tro at imorgen er min amerikanske skoleopplevelse slutt, og på fredag kommer også mamma og othea. Tiden går sykt fort!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar