tirsdag 30. august 2011

Cheer og soccer

I går tok jeg med meg kamera på trening, men siden jeg trente selv ble det bare to bilder og en film.




Vet det er noen som er intereserte så skal fortelle litt om cheer. Jeg går på Miss Tammy's All Stars som er et competitive cheerleading team. Det er coed senior level 5. Det er 5 gutter og rundt 25 jenter. Det er veldig fokus på tumbling, og mesteparten er også veldig flinke på det. Selv holder jeg på å lære meg flikk flakk, noe jeg må kunne på konkuranse, og jeg har forbedret meg veldig de ukene jeg har vært her. Håper på å snart klare den på egenhånd (Jeg hadde aldri prøvd flikk flakk før jeg kom her). Trenerene er veldig flinke her og gir like mye oppmerksomhet til alle uansett hvor gode de er. De er veldig ærlige og sier ifra når ting ikke er bra. Jeg liker meg veldig godt her!

Jeg har byttet adv. animal science med soccer. Hadde veldig lyst å ha en sport på skolen så etterhvert fikk jeg ordnet det. Sesongen begynner ikke før i januar så vi har mye løping og styrke nå. I november blir laget tatt ut. Før jeg får begynne å trene må jeg ta sånn physical test, får se om vertsmor har tid i kvell slik at jeg får være med å trene i morgen :)

1 kommentar: