tirsdag 27. desember 2011

Amerikansk jul!

På julaften gikk jeg og Lauren til Starbucks og etterpå fikset vi noen siste julepresanger. Hjemme baer chillet vi og så på tv resten av dagen. Hadde lansange til middag med dronning maud til dessert. Etterpå fikk vi åpne eg pakke hver. Neste morgen stod jeg opp klokken 8, og jeg var den siste til å våkne. Vi satte i gang med pakkeåpningen ganske raskt. Etterpå var det en bedre frokost etterfulgt av tre julefilmer på tv med det nye teppet mitt og Denver sovende ved siden av meg.


 Pakkekalender på julaften


 Først var det julestrømpene. Parfyme fra vs, tannkrem og tannkost, sokker, M&Ms, og litt mer jeg ikke husker :)


 Sko til cruiset!! 

 Ben leser høyt fra et norsk blad jeg fikk, haha.

Fikk veldig masse fint til jul! Fra Norge var det mest snop, hehe. Fikk veldig mye fra vertsfamilien!! Fikk Gossip girl sesong 4, sko, undertøy fra vs, kosebukse, genser, teppe bare fra dem! Fikk også litt mer klær og en ytterjakke! Helt sjokkert over hvor mye jeg fikk!! 

 Denver likte de myke teppene til meg og Katie



Hjemmelaget toffee, mmmm :)

1 kommentar:

  1. åååå, akoratt sånn så på film, søttttttt

    SvarSlett