fredag 30. desember 2011

Stikker på cruise, snakkes!

Nå er kofferten nesten ferdig pakket og jeg er veldig klar for cruise på søndag! Imorgen kjører vi ned til Galvaston (5timer) og sover på hotell der en natt. Så er det ombord på cruise til Jamaica og 2 andre steder som jeg ikke husker akuratt nå. Gleder meg kjempemasse! Pakket shortser, solkrem og badetøy, herlig! 

Har skypet masse med mange forskjellige nå i juleferien siden det passer så godt at jeg ikke er på skolen når dere er våkne. I går satte jeg ny lengde på skypesamtale rekord med Marte! 

Over 8 og en halv time!!!!!!!

Vi hadde fotballtreninger igjen fra onsdag av og det var gøy. I dag spilte vi mot Varsity (det beste laget) og de er faktisk et av de beste i distriktet! Jeg er på JV (junior varsity) så vi kommer ikke til å spille kamp pmot noen som er så gode. Vi tapte, men vi gjorde det ganske bra, vi var positivt overrasket av oss selv så dette lover bra sil sesongstart. Neste tirsdag er første kamp, litt kjipt at jeg ikke er her da, men jaja jeg er på cruise :) 

Ellers så jeg ferdig gossip girl sesongen jeg fikk til jul på to dager, satt opp halve natta, hehe. Har hørt at det er akuratt likt med lillesøsteren min hjemme i Norge. Har vært hos frisøren og stripet og klippet håret. Også har jeg vært hos fotograf og tatt mine senior pictures. Da hadde jeg på meg blå cap and gown, sånn som de har på seg på filmer når de graduater, gleder meg til å gjøre det 31 mai! I dag fikk jeg pakke med den nye jakka mi, kjempefornøyd!! Også fikk jeg to brev i tilegg. Elsker slike dager! :) 

Nå skal jeg kose meg masse på cruise og PRØVE å huske å ta masse bilder! Skal svømme med delfiner og stingrays!!!! :D 




2 kommentarer:

  1. hei, jeg er utvekslingsstundent i the colony, ca 1time unna Burleson. Og jeg spiller fotball på jv også! Hvilket skoledistrikt er du i? kanskje vi spiller mot hverandre

    SvarSlett
  2. så gøy å reise på cruise!!! :D Virker som du har kommet inn i en superduper vertsfamilie! :D

    SvarSlett