torsdag 22. desember 2011

Christmas break!

Forrige helg hadde jeg jule-skype-date med mamma, pappa og Othea fordi pappa skulle reise på jobb i julen så han skulle få åpne pakkene sine da. Jorunn og familien var hos dem og hadde spist pinnekjøtt (missunelig!) så fikk snakket med dem også. Siden pappa fikk åpne sine pakker ville jo othea og mamma også åpne en av sine. Etterhvert ble vi enige om at de kunne åpne resten også. Så nå har de ingen pakker igjen til jul da stakkars. De ble hvertfall veldig glad for pakkene (håper jeg) og jeg er glad for at jeg fikk se ansiktene deres når de åpnet pakkene. Så har hatt litt jul allerede jeg. Nå er jul skremmende nærme, lille julaften når dere leser dette!! Jeg slapper av og nyter ferien. Hører på julemusikk og har skikkelig julestemning, juletreet er kommet opp og alt. Nå er det bare kos i vente! 


 Glad for pakkane hu fekk :) 

Heile familien jo :) 


 eeehh? normalt :)



Semester eksamens karakterene mine, alle utenom historie blei 100 :) Alle semester karakterene mine e A (over 90) Super fornøyd! 


 Enda en pakke i posten, gleder meg til jul nå! 

 Har pyntet litt opp på veggen, noen som kjenner noe igjen? :) 

 Kos med peanøttkaker fra pakkekalenderen og laget labyrint til Clint, en i matteklassen. Skulle bevise at jeg kunne lage vanskligere enn en han hadde laget til meg, så nå får vi se etter ferien hvem sin som var vanskeligest.

 Siste skoledag var veldig chill. Cortney hadde mye snop med seg og lesset opp i veska mi, haha. Ble jo tungt jo.

Dagen i dag har gått til skyping, først med Marte, deretter med familien hvor det var mange på besøk og det var veldig koslig å snakke med dem alle! Til slutt skypet jeg med Maren, Emilie, marte og litt silje før hun måtte gå. Kos å snakke med alle nå før jul :) 


3 kommentarer:

  1. Det var kjempe kjekt å snakke med deg! Håper du får en fantastisk jul den 25. !! Kos deg masse med ferie! Og UTROLIG kjekt å se at du får A`er i fagene! :D

    SvarSlett
  2. Kjekt å se bilder Tomine! :D håpe har hatt ei fantastisk feiring så langt! <3

    SvarSlett
  3. God jul til deg Tomine,du har vel åpning av julegavene 1 juledag?Her regner det 8grader ute så det er ikke så mye julestemning ute.

    SvarSlett