onsdag 10. august 2011

My new home

Tirsdag skjedde det veldig lite. Satt inne og chillet og så på tv. Var litt herlig å bare slappe av også siden alt har gått i ett den siste uken.

Døgnrytmen min er ikke helt normal enda, jeg er trøtt veldig tidlig. På mandag sovnet jeg kl 9 med klær og lys på. Våknet midt på natta fordi jeg holdt på å koke i hel på grunn av klærne. Hver morgen har jeg våknet før 9! Henger nok litt igjen med norsk tid. Det er jo veldig uvanlig at jeg er det minste trøtt før tidligest 1. Alle som kjenner meg vet det. Kanskje holder dette når jeg begynner på skolen også slik at jeg kan våkne om morgenen uten å dødstrøtt?

Det er langt mellom at her. Det tar 10 min å kjøre til nærmeste mavarebutikk og 30  min til kjøpesenter. Det som er nærmest er MANGE fastfood plasser. De er jo overalt!
 Merker at jeg er i Texas for alle sier y'all her hele tiden. Og det er mange STORE folk her. Det som er så rart er at mange ungdommer bare spiser dritt hele tiden. Fast food og chips og mye annet, og alikevel er de tynne. Skjønner ikke det jeg.

Rommet mitt:



 Kommode og klesskap

De hadde hengt opp bilder og Katie hadde laget bokstaver. 
Veldig snilt av dem :)


Onsdag dro jeg, Katie, Ben og Madeline (kjæresten til Ben) på et kjøpesenter. Veiene her er foressten veldig store til å være en så liten by. Det er 4 (!) felt hver vei, lyskryss OVERALT og mange veier som går over hverandre.

I dag var jeg på tumblingtrening. Jeg og Mari var i en klasse med 3 andre, og det var en nybegynnerklasse. Først hadde vi litt forskjellige forberedende øvelser til flikk flakk. Så gikk vi på en trampolinebane og gjorde flikk flakk med hjelp. Egentlig gjorde jeg ingenting selv, jeg bare hoppet også gjorde han resten, hvertfall i begynnelsen. Jeg var utrolig dårlig, men som unskyldning var jeg den eneste som aldri hadde prøvd flikk flakk før. Etterhvert ble jeg bedre, men har alikevel en lang vei igjen før jeg gjør det på egenhånd.
Hadde ikke med kamera så har ingen bilder, men skal ta det med neste trening.

Vi kjøpte frokostblanding på Walmart og posen var jo større enn en pose med hundemat! 
Helt sjokkert! 


Har tatt litt bilder av huset, men ingenting utvendig for nå er det helt mørkt ute. Får ta bilder ute en annen gang.







I morgen drar jeg og vertsmor på Joshua high school i 9 tiden for å skrive meg inn. i 12 tiden reiser vi på den hytteturen jeg har skrevet et innlegg om før. Det er ikke så mange som skal være med alikevel. 7 jenter, 9 gutter og 3 mødre. Kommer ikke hjem før mandag, så har nok ikke internett da.


1 kommentar:

  1. Noen må jo være den første til og kommentere!

    Dette ser jo bra ut dette Tomine! å det var en gigantisk pose med forkostblanding!! herligheten! jaja, alt i USA er stor, right?

    Glad i deg, klem meg <3

    SvarSlett