tirsdag 2. august 2011

Siste dag i Norge

Idag var den siste dagen i Norge. Jeg hadde så vidt begynt å pakke, så i dag var det pakking fra jeg stod opp. Litt inn og ut av kofferten, litt vimsing for å finne det jeg skulle ha, og så var kofferten ferdig. Det gikk veldig greit og jeg endte opp med 19 kilo i følge vekta. Er veldig glad for at jeg hadde skrevet pakkeliste på forhånd, ellers hadde jeg nok glemt mye. Senere kom de beste venninnene på besøk for å si hadet en gang til. Silje kom forressten hjem før planlagt så jeg fikk se henne idag også. Mormor å morfar og tante kom også senere. Naboene stakk innom og en til tante og onkel kom innom, så i dag har jeg fått mye oppmerksomhet. Mobilen min har også laget mer lyd enn vanlig. Er utrolig koslig at så mange vil ønske meg god tur.


Siden spania har jeg hatt det veldig travelt og vært både i bergen og stavanger flere dager. Jeg har også vært ganske mye på hytta. Hadde også en avskjedsfest der med de nærmeste vennene mine og det var utrolig hyggelig! Silje hadde bakt kake til meg og lagd et bilde av oss to som jeg skal ha på veggen i usa <3





Maren, Emilie, Marte, Meg, Jorunn og Silje <3

Nå skal jeg snart prøve å sove litt før jeg må opp kl 4 for å gjøre meg helt klar til å dra. Vi kjører kl 5!! I morgen kommer til a bli en laang, men helt sikkert fantastisk dag!!

Neste gang jeg blogger er jeg i USA!!

4 kommentarer:

  1. Gooooooood tur :-D å få deg litt søvn. Det e viktig!

    SvarSlett
  2. Hei der! Vi skal visst gå på samme skole haha :D

    -Thomas

    SvarSlett
  3. Åhh så gøy :) Add meg på face, Tomine Vikse :D

    SvarSlett