fredag 19. august 2011

Svampebob

Kvelden idag var veldig koslig. Katie, Paulette og jeg spilte først kort deretter forskjellige brettspill, to av dem forskjellige gamle svampebob spill. Merker at svampebob er stort her. Det er en kanal på tv som viser det hele tiden (hvertfall hver gang jeg scroller gjennom kanalene). Vertsbroren min på 19 har sett på det, og når vi var over hos naboene, også 19, så de også på det. haha

Dette spillet tapte jeg på begge gangene vi spilte :(

Her vant jeg overlegent,
 men vi fant ut at det var litt for lett for oss, og sikkert ment for noen litt yngre. 

Ellers fant jeg frem norsk sjokolade når vi spilte, jeg hadde en vanlig og en kvikk lunsj. Fikk som tilbakemelding at norsk sjokolade er bedre enn amerikansk, noe som jeg er helt enig i. Kvikk lunsj var den som falt best i smak og det er jeg også helt enig i. Spiste bare opp halvparten siden det bare var oss tre, og vertsmor tåler ikke melkeprodukter, men hun smakte da alikevel på begge to.
Så vi har mer sjokolade til en annen kveld :)

Forresten hvis noen har noen spørsmål har jeg laget formspring så det er bare å trykke her eller der det står spørsmål helt øverst på bloggen så skal jeg svare :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar